چه فیلمیو بیشتر از همه فیلما دیدین؟

داشتم آمادئوس می‌دیدم که یک دفعه به سرم زد نقدشو بنویسم که توی فیلمامون نوشتم. شما نمی‌دونید که من نقد فیلمیو می‌نویسم که حداقل ده بار ببینمش. کامران یکی از بچه های فیلمامون کامنت گذاشت که من فیلم جدی رو بیشتر از 5 بار نمیتونم ببینم. من براش نوشتم که اتفاقا من میبینم. فیلم جدی رو هم بیشتر از طنز دوست دارم هیچی زیادم میبینمش. فیلمایی که من یادمه و بیشتراز ۲۰ بار دیدمشون به ترتیب:

۱ - مولن روژ حدود ۳۰ بار

۲ - آمادئوس حدود ۲۰ بار

۳ - بیمار انگلیسی: البته این فیلمو بیشتر از ده بار نددیم ولی برای این نوشتمش چون اولین فیلم جدیه که من اسمش یادمه که دیدمش.. وقتی دوسالم بود حدود ده بار دیدمش. وقتی ازم می‌پرسیدن چرا این فیلمو اینقدر دوست داری میگفتم: "که آخه خانومه خیلی مهربونه".

 البته این قسمتهاشو برام تعریف کردن. من که دوسالگیم یادم نیست.

حالا شما بگید. چه فیلمی را بیشتر از همه فیلمای عمرتون دیدن. حدوداشم بگین.

***

فیلم هایی که تا کنون ثبت نام کرده اند.

۵۰ بار یا بیشتر:

جاده فلینی - پارک ژوراسیک- کنستانتین

 بین بیست و سی:

 Amelie و Eyes Wide Shut - Frantic و Fugutive و Piano رگبار بیضایی - the girl next door

بین ده و بیست:

دوباره سعی کن سام - عشق و مرگ هر دو از فیلم های وودی آلن- شاینینگ - بیل را بکش - پالپ فیکشن - رومئو و ژولیت (زفیرلی)- بیمار انگلیسی- سریال مرغان شاخسار طرب - دیگران
پدرخوانده ها-  پرده آخر (کریم مسیحی)، لیلا (مهرجویی) و بوی پیراهن یوسف (حاتمی کیا) 

زیر ده:

باغبان: ۸ بار