منو بگیر اگه میتونی

بیب بیب

شاید شما فکر کنید که این فیلمی است که چند وقت پیش در نورزو از تلویزیون دیدید ولی نه اشتباه نکنید این جمله ای است که من برای بعضی از فیلم‌ها، کارتون‌ها یا صحنه ها انتخاب می‌کنم از جمله کارتون کایوتا و رود رانر که در واقع من بهش میگم بیب بیب!! فکر کنم همه این کارتون را دیده‌اید ولی نمیدونم چرا اصلا هیچ نقدی در باره اش پیدا نمی‌کنم.

نکته های سوتی کارتون:

یک- تمام کارتون سوتیه. من نمی‌دونم چرا از هر هزار کاری که کایوتا می‌کنه حتا یکیشم درست در نمی‌آد. با اینکه اگر انسان چنین چیزهایی را اختراع می‌کرد جهان کلا عوض می‌شد.

دو- هر موقع کایوتا از فاصله یک کیلومتری از بالای کوه به پایین پرت میشه دوباره توی صحنه بعد دوباره داره یک نقشه دیگه می‌کشه.

سه- هنگامی‌که کایوتا خودش را با رنگ نامرئی، نامرئی می‌کند جای پاش روی آسفالت! می‌افته.

چهار- خیلی وقت‌ها می‌بینیم که کایوتا با موشک جزغاله می‌شه ولی توی صحنه بعد سالمه.

خب حالا دیدید که چقدر سوتی داره؟ ولی در کل همین سوتیا کارتونو عالی کرده. می‌دونم که خیلیا دلشون برای کایوتا می‌سوزه ولی من کلا در تمام کارتونای این فرمی طرفدار اونی هستم که زبله. مثلا توی کارتون تویتی طرفدار تویتی بودم. یا توی کارتون تام و جری طرفدار جری بودم. در مورد این کارتونم همین موضوعه یعنی طرفدار رود رانرم که کایوتا رو داغون می‌کنه. خلاصه من عاشق کارتون بیب بیب هستم. خب همین. بیب بیب!!